Opvullen van marketing vacatures
In de huidige arbeidsmarkt kan het een uitdaging zijn om vacatures snel en efficiënt te vullen. Veel bedrijven worstelen met een tekort aan gekwalificeerde kandidaten en het kan soms maanden duren voordat een functie is ingevuld. Gelukkig zijn er een aantal marketingtechnieken die u kunt gebruiken om meer kandidaten te werven. Hier zijn enkele tips en tricks om uw vacaturemarketing te versterken:
Zorg voor een aantrekkelijke vacaturetekst. Uw vacaturetekst moet informatief zijn, maar ook op een aantrekkelijke manier geschreven zijn. Probeer te komen tot een vacaturetekst die de kandidaat aanzet tot actie. Vermeld de voordelen van de functie, het bedrijf en de cultuur.
Gebruik social media en vacaturesites. Plaats uw vacature op verschillende vacaturesites en social media-kanalen, zoals LinkedIn en Facebook. Hierdoor bereikt u een breder publiek en heeft u meer kans om geschikte kandidaten te vinden.
Maak gebruik van video’s en foto’s. Gebruik video’s om een beeld te geven van uw bedrijf en de functie. Hierdoor krijgt de kandidaat een beter beeld van wat hij of zij kan verwachten. Plaats ook foto’s van uw bedrijf, team en kantoor op de vacaturepagina.
Organiseer een open dag. Organiseer een open dag waar kandidaten uw bedrijf en team kunnen ontmoeten en vragen kunnen stellen. Hierdoor krijgt de kandidaat een goed beeld van het bedrijf en de cultuur.
Gebruik Employee Referral Programma’s. Beloon uw huidige medewerkers voor het aanbrengen van geschikte kandidaten. Hierdoor heeft u vaak sneller geschikte kandidaten.
Als je tegen problemen aanloopt in je marketingteam, is het inzetten van een marketingbureau een slimme oplossing. Misschien heb je momenteel een vacature openstaan die moeilijk te vervullen is, of heb je tijdelijk extra handen nodig voor een specifiek project. In plaats van direct een nieuwe werknemer aan te nemen, kan je een marketingbureau inschakelen om deze taken over te nemen.
Sneller resultaten boeken
Een marketingbureau beschikt over een team van ervaren professionals die snel en efficiënt aan de slag kunnen gaan met jouw specifieke uitdagingen. Bovendien kunnen zij de benodigde kennis en vaardigheden in huis hebben die jij momenteel ontbreekt in je team. Hierdoor kan je sneller resultaten boeken en je marketingdoelstellingen behalen.
Kosten besparen en efficiënter zijn
Daarnaast biedt het inschakelen van een marketingbureau de mogelijkheid om flexibel te zijn. Je betaalt alleen voor de diensten die je afneemt en je bent niet verplicht om een werknemer aan te nemen wanneer het project is afgerond. Dit kan je helpen om kosten te besparen en je budget efficiënter te besteden.
Wij leiden op voor jou!
En als je toch besluit om een nieuwe werknemer aan te nemen, dan kunnen wij van Laat Het Merken die nieuwe medewerker inwerken en opleiden. Zo ben je altijd verzekerd van een goed opgeleide medewerker die snel en efficiënt aan de slag kan gaan met de benodigde kennis en vaardigheden.
Gratis intakegesprek
Dus als je momenteel tegen problemen aanloopt in je marketingteam, overweeg dan eens om een marketingbureau in te schakelen. Wij kunnen je helpen om meer kandidaten te bereiken. Daarnaast kunnen wij dus ook de werkzaamheden tijdelijk vervullen, twee vliegen in een klap. Neem gerust contact met ons op voor een gratis intakegesprek om de mogelijkheden te verkennen. Laat Het Merken staat voor je klaar om jouw marketing uitdagingen op te lossen.
Klaar om de volgende stap te nemen?
Stuur ons een bericht:
- hello@laathetmerken.nl
- +31 6 33 03 55 16
- Bereikbaar op Whatsapp!
Zij hebben de stap al gezet:




Wat heb je nodig?
Hier kunnen we jou bij versterken:

Ontwerpen & stijl
Denk hierbij aan:
- Huisstijl ontwikkeling
- Visitekaartjes ontwerp
- Logo ontwerp
- en meer...

Online opvallen
Denk hierbij aan:
- SEO en Online-advertenties
- E-mail marketing
- Social media
- en meer...

Marketing advies
Denk hierbij aan:
- Lead generatie
- Campagnes bedenken
- Marketing management
- en meer...
Wil je weten wat marketinghulp kost? Al onze diensten kosten 75 euro per uur.
We bepalen samen wat jouw budget is en hoe we onze diensten laten passen in jouw wensen.